مقالات آماده انتشار(موقت)                   برگشت به فهرست مقالات | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


1- دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی ، واحد تهران مرکز ، دانشگاه ازاد اسلامی، تهران، ایران
2- استادیار ، گروه مدیریت بازرگانی ، واحد تهران مرکز ، دانشگاه ازاد اسلامی، تهران ، ایران ، Hrr.safarzadeh@gmail.com
3- استادیار ، گروه مدیریت بازرگانی ، واحد تهران مرکز ، دانشگاه ازاد اسلامی، تهران، ایران
4- دانشیار ، گروه مدیریت بازرگانی، واحد تهران مرکز ، دانشگاه ازاد اسلامی، تهران، ایران
چکیده:   (46 مشاهده)
امروزه اینترنت و شبکه ­های مجازی  به بخش اصلی زندگی روزمره بسیاری از مردم تبدیل شده است و سایت های شبکه های اجتماعی میلیون ها نفر را از سراسر جهان جذب می­کنند، بدین جهت تبلیغات شفاهی به دنیای دیجیتالی منتقل شده است. مطالعه حاضر با هدف شناسایی تاثیر عوامل موثر بر ارتباطات توصیه ای آنلاین در شبکه های اجتماعی بر وفاداری مشتریان خدمات گردشگری نوشته شد. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی تحلیلی است. جامعه آماری پژوهش را کاربران شبکه­های مجازی که تجربه سفر به محدوده را داشتند تشکیل  می­داد. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران 384 نفر برآورد گردید. در این پژوهش به منظور تجزیه و تحلیل داده­ها از نرم افزار spss و آموس بهره گرفته شد. یافته­های حاصل از این پژوهش نشان داد که جذابیت پیام، وضوع، کمیت و وضوح پیام بر وفاداری مشتریان خدمات گردشگری تاثیر مثبت و معناداری دارد. همچنین نتایج این پژوهش نشان داد که از بین عامل­های مورد بررسی عامل کمیت پیام با ضریب تاثیر67/0 دارای بیشترین تاثیر می­باشد.
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: برنامه ریزی توریسم
دریافت: 1399/7/12 | پذیرش: 1399/12/2

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

ارسال پیام به نویسنده مسئول


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به نشریه تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2021 All Rights Reserved | Journal of Applied researches in Geographical Sciences

Designed & Developed by : Yektaweb