مقالات آماده انتشار(موقت)                   برگشت به فهرست مقالات | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


1- گروه مدیریت بازرگانی- مدیریت بازاریابی، واحد ابهر،دانشگاه آزاد اسلامی،ابهر،ایران.
2- گروه مدیریت بازرگانی- مدیریت بازاریابی، واحد ابهر،دانشگاه آزاد اسلامی،ابهر،ایران. ، Babakhajikarimi@yahoo.com
3- دانشیار گروه مدیریت صنعتی،دانشکده علوم اجتماعی، دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)،قزوین،ایران.
چکیده:   (760 مشاهده)
هدف از تحقیق حاضر بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی بر پاسخ های احساسی و رفتاری گردشگران بعد از شکست خدمات در هتل های چهارستاره و پنج ستاره  می باشد، روش تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی و تحلیلی است. جامعه آماری تحقیق را گردشگرانی که به  هتل های چهارستاره و پنج ستاره مراجعه کرده بودند، تشکیل می دادند و حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران  384 نفربرآورد گردید. روش نمونه گیری تصادفی ساده بود. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه بود که روایی و پایایی آن مورد تایید قرار گرفت.به منظور بررسی و آزمون فرضیه­های پژوهش از مدل سازی معادلات ساختاری در محیط نرم افزار pls استفاده شد نتایج پژوهش حاکی از آن بود که مسئولیت اجتماعی بر روی وفاداری، رضایت و اعتماد گردشگران تاثیر مثبت و معناداری دارد. همچنین یافته­های پژوهش نشان داد که رضایت و اعتماد گردشگران بر روی وفاداری آنها تاثیر مثبت و معناداری دارد.
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: برنامه ریزی توریسم
دریافت: ۱۳۹۸/۱/۱۸ | پذیرش: ۱۳۹۸/۴/۲

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

ارسال پیام به نویسنده مسئول


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به نشریه تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2019 All Rights Reserved | Scientific Journals Management System

Designed & Developed by : Yektaweb